piątek, 13 lutego 2015

Dzień 13 - sałatka z ciecierzycą i kurczakiem

Zawsze w okresie zimowym, po wielu szarych i ponurych dniach mój organizm aż krzyczy o świeże warzywa oraz sezonowe owoce. O ich aromat, smak i zapach. Niestety będzie musiał uzbroić się w cierpliwość i jeszcze trochę poczekać. Dzisiejszą kolację przygotowałam z myślą o zaspokojeniu mojego sałatkowego głodu. Postanowiłam przygotować coś szybkiego, łatwego, zdrowego i pełnego witamin. Dlatego też zrobiłam SAŁATKĘ Z CIECIERZYCY I KURCZAKA.

Składniki:
  • Mix sałat
  • Ciecierzyca (ugotowana lub z puszki) 150 g
  • Pomidor
  • Cebula
  • Pierś z kurczaka 150 g
  • Słonecznik 1 łyżka
  • Oliwa z oliwek 2 łyżki
  • Sól, pieprz, papryka
Sposób przyrządzania:
  • Pierś z kurczaka dokładne umyć, oczyścić, podzielić na mniejsze kawałki i przyprawić solą, pieprzem i papryką. 
  • Przygotowane mięso usmażyć na patelni grillowej lub w grillu elektrycznym.
  • Warzywa opłukać i pokroić w kosteczkę.
  • Słonecznik uprażyć na suchej patelni teflonowej.
  • Na talerzach rozłożyć sałatę, warzywa oraz kurczaka z ciecierzycą.
  • Posypać uprażonym słonecznikiem.
  • Całość polać oliwą z oliwek.


DZIEŃ TRZYNASTY:

Śniadanie: jajecznica na szpinaku z czosnkiem + kilka pikli ogórków w zalewie musztardowej 
II śniadanie: serek wiejski z przyprawami (cynamon, imbir, pieprz cayenne)
Obiad: podudzia z kurczaka z parowaru +  jajko sadzone + mix warzyw (brokuł, kalafior, marchew) + puree z dyni i grochu
Kolacja: sałatka z ciecierzycy i kurczaka
Przekąska w czasie nauki: migdały

TRENING:

5 serii (16,18,14,14,17) pompek damskich




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz