sobota, 31 stycznia 2015

Ta ostatnia niedziela ...

Do dzisiejszego dnia pasuje tekst refrenu piosenki "Ostatnia niedziela" Mieczysława Fogga po małej zmianie:


Ta ostatnia sobota
dzisiaj się rozstaniemy,
dzisiaj się rozejdziemy
na wieczny czas...


W moim przypadku tekst odnoszę do założenia dotyczącego rezygnacji z CUKRU przynajmniej na 30 dni. Dzisiaj zaczęłam przygotowania do całej akcji. Po pierwsze z całego mieszkania pozbyłam się produktów niedozwolonych licząc na to, że łatwiej będzie mi zrealizować zadanie. Po drugie zrobiłam listę produktów spożywczych, które muszę jutro kupić. Po trzecie ustaliłam jadłospis na trzy najbliższe dni. Po czwarte i ostatnie zjadłam pożegnalnego batonika.


Żegnaj "słodkie" życie!

2 komentarze:

  1. Eliminując dziś produkty z cukrem, rozumiem, że wszystkie zjadłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję się jeszcze do zjedzenia kilku ciastek :(
    Natomiast dzisiaj trzymam się już założeń :)

    OdpowiedzUsuń